Time is up!

Time is up – J is coming home tonight! My little son has spent the last 15 days together with a friend in France (where the friend’s grandparents live).

15 days are an ETERNITY when you’re 10 – remember? (They still are sometimes …).

I can’t wait to have him back! More confident? More self-reliant? More independent?

Tonight I will know.

haekelmonster.com

2 thoughts on “Time is up!

  1. Meine Kleine (wird nächste Woche auch 10) kommt am Freitag zurück… Ist mit meiner Freundin (deren Tochter ist wiederum ihre beste Freundin) in der Türkei und ihr geht es leider gar nicht gut… Ich hoffe Dein Sohn hat alles prima überstanden!
    Ging es dir gut dabei? Mir nämlich grad nicht so😦
    Liebe Grüße
    Nicole

    Like

    • Ha! Ich habe mich gefühlt wie die OBER-Glucke🙂 Jeden Tag hat er mir gefehlt! Und dieser letzte Tag zieht sich noch mal richtig! Er ist auch gerade erst 10 und ich bin gespannt was er alles erlebt hat. Ein Anruf, eine Postkarte, alles andere wird er mir erzählen. Sei tapfer bis Freitag – ich denke an Dich🙂

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s